Rendelés, fizetés és szállítás

A szállítás költsége a Honlapon feltüntetett árakon felül fizetendő, az alábbiak szerint:

Szállítási költségek Magyarországon belül:

GLS házhozszállítás és GLS csomagautomatába vagy csomagpontra szállítás:

0 Ft-tól - 20000 Ft-ig: 1 490 Ft

Kézbesítés GLS futárszolgálattal házhoz GLS csomagautomatába vagy csomagpontra 20 000 Ft-ot elérő vagy meghaladó bruttó vásárlói kosárértékű megrendelés esetén: INGYENES

MPL házhozszállítás:

A vásárló MPL házhozsszállítással is feladhatja rendelését, amelyet a Magyar Posta Zrt. szállít ki a megadott lakcímre.

A kiszállítás akár 10 munkanap is lehet. Kizárólag Magyarország területére szállítunk MPL szállítási móddal.

Háznál történő kézbesítés esetén: 1990 Ft/db

Kézbesítés MPL futárszolgálattal házhoz 20 000 Ft-ot elérő vagy meghaladó bruttó vásárlói kosárértékű megrendelés esetén: INGYENES

A fenti futárköltségek szempontjából a megrendelés bruttó vásárlói kosárértékének az az összeg minősül, amelyik az egy alkalommal, egyszerre megrendelt, megfizetett és kézhez vett Termékek egy alkalommal, azonos címre történő kiszállítását jelenti.

A vásárlás menete, az elektronikus szerződéskötéshez szükséges technikai lépések

A Termék kiválasztása

A Honlapon szereplő egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, leírását, árát, azt az opciót, ha a Termék más kiszerelésben (nagyobb csomagolásban stb.) is elérhető. A fotóra kattintva kinagyíthatja a Termék egyes részleteit.

A fényképeken látható esetleges kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a Terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet terméket a Kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási-, vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek. A kosárba helyezéskor jelölheti meg a megvásárolni kívánt termék darabszámát, melyet a megrendelés véglegesítéséig bármikor módosíthat.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára - a „Kosár” gombra kattintva - egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a Rendelés összegzése oldal alján található „Megrendelem” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható.

Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy külön ablak ugrik fel a „A kosárba sikeresen belekerült(ek) a következő termék(ek):” szöveggel. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra. Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, úgy kattintson a „Tovább válogatok” gombra.

Amennyiben újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy hasonlóan kattintson a „Tovább válogatok” gombra.

A Kosár megtekintése

A Honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, és a kosárban szereplő termékeket meg kívánja vásárolni, úgy a „Pénztár” illetve a „Tovább a pénztárba” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása

A „Megtekintés” gomb megnyomását követően megjelenik a kosár teljes tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes a termékekre vonatkozó vételár (a szállítási költségekkel módosított teljes vételárat a szállítási mód megadását követően jelenik meg).

A „Tovább a pénztárba” gomb megnyomását követően a „Hol érhetünk el” felirat alatti üres szövegdobozokban tudja megadni adatait és elérhetőségeit.

Ezt követően a „Tovább a szállítási módokhoz” gomb megnyomásával tudja megadni a házhoz szállításhoz szükséges adatokat és információkat, illetve tájékozódhat a házhozszállítás költségéről, valamint ekkor kerül módosításra a teljes fizetendő vételár a szállítási költségek hozzáadásával. Webáruházunkban GLS futárszolgálattal történő házhozszállítás, GLS csomgautomatában és csomagponton való átvétel, valamint MPL házhozszállítás, MPL csomagautomata, MPL posta pont és MPL Postán maradó szállítás lehetséges, egyéb átvételi módokra nincs lehetőség. A kiszállítás díja a Termék árán felül fizetendő.

A „Tovább a fizetési módokhoz” gombbal léphet tovább, és – amennyiben a számlázási cím eltér a kiszállítási címtől - úgy itt adhatja meg a számlázási címet.

A „Tovább az összegzéshez” gomb megnyomásával elérhető oldalon Ön egyszerre áttekintheti a megrendelése valamennyi adatát és feltételét is, (így a megrendelt termékeket, azok darabszámát, árát és a futár költségét, valamint a bruttó végösszeget és az Ön által megadott szállítási, számlázási és elérhetőségi adatokat is) és ekkor is lehetősége nyílik módosításra, az adatok javítására.

A megrendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelem" gombra kattintva zárhatja le és küldheti el megrendelését az Eladónak. Ezt követően Ön átirányításra kerül az OTP SimplePay fizetési oldalra, ahol kérjük, hogy szíveskedjen megadni a bankkártyája ott megjelölt adatait. Az adatok megadását követően a „Fizetés” gomb lenyomásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy a bankkártyája összege a megrendelés bruttó végösszegével megterhelésre kerüljön. A Megrendelés elküldésig Ön a „Vissza a kosárba” gomb megnyomásával bármikor visszatérhet a kosárhoz és törölheti a Kosárban lévő Termékeket vagy azok egy részét.

A Honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.

Ön a „Megrendelem" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 2 (kettő) munkanapos időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint 2 (kettő) munkanapon belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól, és az Ön által megfizetett teljes összeg az Ön részére – 3 munkanapon belül - hiánytalanul visszautalásra kerül.

Ön a megrendelés elküldésekor a Termék Honlapon feltüntetett árán történő megvásárlására, valamint a Honlapon a „Fizetés, szállítás” menüpont alatt kifejtett feltételek szerinti szállítási szolgáltatás a menüpont alatti árazás szerinti igénybevételére tesz ajánlatot az Eladó részére.

A Megrendelés feldolgozása, a Szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő 2 (kettő) munkanapon belül e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A Termék adásvételére vonatkozó Szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

Fizetésre vonatkozó információk

A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro, UCB, Union Pay (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi).

A megrendelés a fizetési tranzakció lezárását követően minősül leadottnak. A kártyás fizetés az OTP SimplePay biztonságos szerverén keresztül történik. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a Bank a bankkártyás fizetést bármely okból visszautasítja, vagy a fizetési tranzakció bármely egyéb okból sikertelenül zárult a megrendelő a rendelést a visszaigazoló e-mailben található linken keresztül vagy az Eladó sikertelen fizetés teljesítése céljából küldött e-mailjében megadott bankszámlaszámra is befizetheti.

Házhozszállítás futárszolgálattal

A futárszolgálat tájékoztatja Önt arról, hogy mely időpontban várható a kézbesítés. A szállítással kapcsolatos információkról, a szállítás menetéről a GLS és az MPL honlapján tájékozódhat.

A Termékek szállítása és kézbesítése a GLS és MPL futárszolgálattal történik. A Termék várható szállítási idejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza, illetve a szállítás pontos időpontjáról a futárszolgálat tájékoztatja Önt e-mailben vagy SMS-ben. A szállítás időpontjáról, a szállítási címről, esetlegesen az átvételi időpont vagy a szállítási cím módosításról lehetősége van egyeztetni a futárszolgálat által küldött visszaigazoló e-mailben található telefonszámon vagy az ott megadott elektronikus felületen.

A sikeres fizetési tranzakciót követően, a megrendelt Termékek kiszállítására a Honlapon leadott megrendelés csomagautomatába szállítás esetén az Eladó általi visszaigazolásától számított 5 (öt) munkanapos időtartamon belül, házhozszállítás esetén az Eladó általi visszaigazolásától számított 7 (hét) munkanapos időtartamon belül kerül sor. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, a várható teljesítési időtartamról a futárszolgálat minden esetben e-mailben és/vagy SMS-ben előzetesen tájékoztatja Önt.

A számlát a csomag tartalmazza és/vagy elektronikus úton megküldjük Önnek. Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8.00-17.00 közötti időszakban, illetve amennyiben a futárszolgálat ezt lehetővé teszi, úgy a futárszolgálattal egyeztetett egyéb idősávban.

GLS csomagpontra vagy csomagautomatába történő megrendelés esetében amennyiben a kézbesítés sikertelen, a megrendelt terméket a Szolgáltató visszaszállítja a Feladó telephelyére. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, a GLS vagy MPL futárszolgálat további 1 (egy) alkalommal ingyenesen megkísérli a Terméket az Ön részére kézbesíteni, illetve felveszi Önnel a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából. Amennyiben a kézbesítés mindkét alkalommal sikertelen, - ideértve, ha a futár nem tudja Önnel felvenni a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken vagy az egyeztetett időpontban sem lehetséges a kézbesítés a megadott címen, - úgy a futár a Terméket visszaszállítja az Eladónak. Ezt követően e-mailben tájékoztatjuk Önt, hogy megrendelését kétszer megpróbáltuk kézbesíteni. mindkétszer sikertelenül, amennyiben szeretné, hogy megrendelését ismételten megkíséreljük kézbesíteni, minden további kézbesítési alkalommal a szállítási költség ismételt előzetes megfizetése esetén van erre lehetősége.

Amennyiben Ön a megrendelés visszaigazolásától számított 30 (harminc) napos időtartamon belül sem veszi át a Terméket, úgy a Szerződés a fenti 30 (harminc) napos határidő lejártával megszűnik. A Szerződés fenti megszűnése esetén Ön a futárszolgálat költségét az Eladó részére megfizetni tartozik, az Eladó ezt meghaladóan további igényt és követelést Önnel szemben nem támaszthat. Amennyiben Ön a Termék árát megfizette, úgy Eladó a Termék árát Önnek a Szerződés megszűnését követő 8 (nyolc) napon belül visszafizeti, melyből a futár költségét levonja, az Ön részére visszatérítendő összegbe beszámítja, és a futár költségével csökkentett összeget visszautalja Önnek.

Ebben az esetben a futár költsége abban az esetben is terheli Önt, amennyiben a megrendelés értékére tekintettel a kiszállítás – a Szerződés teljesülése esetén – ingyenes lett volna.

Az egyéb részletszabályokról, valamint a további jogszabályi vonatkozásokról az Általános Szerződési Feltételek, adatvédelmi vonatkozásokról az Adatkezelési tájékoztató menüpont alatt tájékozódhat.